Red smooth Live

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Nabyla :) thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Shuhada Shoib
Other: WeHeartIt Photobucket
perangai kau dah berubah sayang :'(
                                     ahmad syairazi afnan <3
aku sayangkan kau biyy , aku cintakan kau biyy , aku perlukan kau dalam hidup aku biyy , aku setia dengan kau , takdaa lelaki lain yang aku cinta selain kau . Tapi ? kenapa dah dua hari kau layan aku takmacam sebelum ni , manaa ayat manjaa kau dengan aku biyy , dah dua hari biyy perangai kau lain , aku text dengan kau , kau balas sepatah jee , kau balas lambat lambat . aku taknak fikir bendaa yang negatif dalam hidup kau , biyy , aku mintak maaf , aku terpaksaa luahkan perasaan aku dekad blog ni , aku dah takdaa tempat lagi nak mengadu , aku mengadu dengan airmata aku biyy , aku banyak bersabar dengan kau biyy , aku fahamm keadaan kau yang kau taklamaa lagi ambil exam penting , spm . mungkin kau busy study , biyy , harini 12.02.2012 , pukul 4.45 aku tetiba seram sejuk , aku taktahu tetiba kenapa , menggigil badan aku biyy , aku demam mengejut , aku taktahu apa maksud demam aku , demi kau biyy , aku paksaa diri aku untuk kuatkan semangat and luahkan perasaan aku depan lappy ni , untuk kau sayang . aku nak kau tahu , aku takkan tinggalkan kau dalam hidup aku biyy , biarlahh aku banyakkan bersabar dalam perhubungan kita , biarlah aku yang mengalah dalam setiap pergaduhan kita , kau pernah tahu biyy ? kau pernah amik berat biyy ? kau pernah fikir tentang perasaan aku , yang aku cintakan kau , yang aku tergila-gilakan kau :'( ya allah , cukuplahh airmata aku dua hari takputus putus mengalir , sampai bila kau nak uji kesabaran aku sayang ? biyy , aku mintak maaf kalau selama ni aku banyak buat salah kat kau , aku nak kau tahu yang aku cintakan kau sampai nafas aku yang terakhir , aku harap kau layan aku seperti manaa kau layan aku sebelum ni , mmmuahhh sikitt :* loveyouu biyy ! :'(




                                         


| Newer Post